Комунальне некомерційне підприємство
"Гадяцька міська центральна лікарня"
Гадяцької міської ради
Міністерство охорони
здоров'я України
 

Для чого медичному закладу контакт-центр, якщо є реєстратура?

Дата: 19.10.2022 09:38
Кількість переглядів: 19

 

Нас часто запитують: "Для чого медичному закладу контакт-центр, якщо є реєстратура.Там можна записатися до лікаря." 


Проте між ними є принципові відмінності.

  • Наш відділ займається виключно телефонною комунікацією з пацієнтами. Координатори повністю сконцентровані на швидкому та якісному обслуговуванні
  • Контакт-центр працює за комунікаційними стандартами
  • Шаблони дозволяють вичерпно відповісти на запитання, надати всю необхідну інформацію і залишити хороші враження Обов'язкова умова - ввічливість
  • Координатори вирішують проблеми пацієнтів. Ми не перенаправляємо дзвінок на приймальну директора чи у конкретне відділення.
  • Дзвінки пацієнтів не втрачаються. Якщо по технічним причинам ви не змогли додзвонитися з першого разу, то оператори мають змогу передзвонити
  • Заклад отримує аналітичні дані та зворотній зв'язок від пацієнтів. Контакт-центр дозволяє аналізувати, з якими запитами звертаються найчастіше, які послуги популярні, а які - ні
  • Зворотній зв' язок від пацієнтів дає можливість побачити недоліки, змінити і покращити якість обслуговування пацієнтів

Покращення комунікації та медичного сервісу - це одна із складових успішного розвитку нашого закладу
Маєте питання? - телефонуйте 050-218-25-25, 096-218-25-25.
ЗАВЖДИ РАДІ ДОПОМОГТИ


« повернутися

Вхід для адміністратора