Комунальне некомерційне підприємство
"Гадяцька міська центральна лікарня"
Гадяцької міської ради
Міністерство охорони
здоров'я України
 

Поради пацієнтам на прийомі у лікаря

Дата: 01.02.2024 09:24
Кількість переглядів: 96

Фото без опису

Поради пацієнту.

Часто, вийшовши з кабінету лікаря, ми згадуємо, що забули поставити багато запитань. Ніби на прийомі все було зрозуміло, але через деякий час, усвідомлюємо, що не всі питання обговорили з лікарем.

Активна участь пацієнта в процесі лікування, його обізнаність дозволяє лікарю забезпечувати максимальний ефект.

Маємо загальні рекомендації для пацієнтів:

-  перед візитом до лікаря сформулюйте запитання, на які ви хотіли б отримати відповіді (можна записати і взяти на прийом свої нотатки;

-  на консультації будьте уважні, не соромтеся ставити лікарю уточнюючі запитання;

-  контролюйте отримання всіх призначень та рекомендацій в письмовому вигляді.

Можна використати такі запитання:

  • Які причини мого захворювання?
  • Якими можуть бути наслідки мого захворювання?
  • Які етапи у вирішенні моєї проблеми? З чого слід починати?
  • Чи є небезпечним моє захворювання для оточуючих? Яких запобіжних заходів я повинен дотримуватися?
  • З якою метою призначаються дані обстеження?Як проводиться це обстеження? Як до нього готуватися?
  • Чи можуть мені знадобитися додаткові обстеження в майбутньому?
  • На які симптоми мені потрібно звертати увагу?
  • Якого режиму  чи обмежень мені слід дотримуватися?
  • Чи сумісні призначені препарати з ліками, які я приймаю з приводу іншого захворювання?Чи існують альтернативні варіанти лікування? У чому їх «плюси» і «мінуси»?
  • Як довго мені слід дотримуватись лікування?
  • Що є підставою для повторного звернення до лікаря?
  • Коли мені потрібно прийти до лікаря наступного разу?
  • Що мені слід змінити у моїх звичках для досягнення найкращого результату?
  • Що мені потрібно робити, щоб не було повторного захворювання, загострення?

Перелік питань має формуватися в контексті кожної ситуації. Головне - прагнути до структурованого розуміння, вказувати достовірні симптоми захворювання і достатньо обговорювати з лікарем питання, які є незрозумілими.


« повернутися

Вхід для адміністратора