Комунальне некомерційне підприємство
"Гадяцька міська центральна лікарня"
Гадяцької міської ради
Міністерство охорони
здоров'я України
 

Внутрішня комунікація - запорука якісної послуги

Дата: 22.03.2024 17:29
Кількість переглядів: 35

Наші лікарі постійно удосконалюють не тільки свої професійні навички, але і розвивають комунікаційні здібності.

20 березня тренерка, голова ГО "Медичні лідери" Yuliya Brykulska провела тренінг для лікарів Гадяцької міської лікарні та КНП "Гадяцький Центр ПМСД" на тему "Внутрішня комунікація - запорука якісної послуги".

На занятті обговорили поняття внутрішньої та зовнішньої комунікації, основні критеріями якісної медичної послуги, принципи командної роботи.

Також тренерка висвітлила правила здорової внутрішньої комунікації, інструменти та алгоритми ефективної взаємодії в команді.

Дякуємо Юлії Брикульській за практичні заняття, поради та чудову атмосферу.


« повернутися

Вхід для адміністратора